Saturday, December 3, 2011

Mengerah Keringat

Assalammualaikum readers. Habok ! Memang sangat berhabok ! Kalau lap sebulan pon takkan hilang habok ni.. | Sekarang bukan sesi nak kemas-kemas okeyh | (~^,^)~

Hari ni aku dah macam orang bujang. Bangun pagi mama,abah,eca ngan alip dah kecoh2 nak overnite Melaka sana.. Adik aku plak keje Full plak malam ni.. Yang adik bujang lagi sorang memang akan 24jam merayap. So, aku jadi zombi cube menggeledah peti ais yang.............. ade laa.. belacan, cili dan ikan. Alaaaaa.. bukan aku tak nak masak.. tapi.. tapi.. tapi... |Ahhh cukup tapi tapi kau ZAZA ! PEMALAS ! hahahaha |

Woii woiii..mama aku belikan nasi lemak untuk makan tengah hari tau..kenyang sampai esok. | Alasan malas nak masak. hihihihi |

Actually I want to share my happiness lately..

Yaaa braaaaahhhh... sekarang aku sedang membina kerjaya yo.. Huhuhuhu.. baru 2 hari keje aku dah dapat member yang periang + gila. Sesuai dengan kehendak aku. Hahahaha.. Aku ingat aku jadi boring or tak dapat nak borak-borak. Tak sangke la plak budak-budak ofis ni memang peramah. Bla bla bla.. Asyik nak gelak je aku ngan dorang. Macam dah keje lame ngan dorang. Dorang memang dope yaw.

Malam semalam pon dah kuar minum-minum ngan dorang. Memang best ! Anak Kak Jue comel sangat. Sara name die.. Talkative gile. Nanti Aunty Zaza jumpe Sara.. Aunty Zaza nak cubit-cubit pipi Sara aww.. Geram.. Thanks Kak Jue and Kak Liza.. =)

Alhamdulillah.. semuanya berjalan dengan lancar. Balik pon office hour ! Sabtu Ahad off day plak ! Beeeeesssttt ! =P

p/s : Jeles tengok dorang dapat gaji semalam. huhuhuhu

No comments: