Thursday, December 22, 2011

Membebel ... Pakai Jari

Assalammualaikum readers and world. Wuuaaarrgghh.. Rase mengantuk tahap gaban dah menular-nular dalam badan. Mulut terkuap-kuap dengan bunyi berdengus sangat kuat. Okeyh. Aku tahu nak bayangkan muka aku buruk macam mane bila menguap. Hoi ! Jangan snap aku menguap ! Snap muke sendiri laa....~~~~~~ | Bibir jebik-jebik sikit.|

It just been a long time not updating my blog. Everyday sign in but dont know what to do and I'm just look into a blank pages. Oh no ! Otak dah kering idea nak menulis dan jadi penulis. Damn ! Tak pe. Itu bukan cita-cita aku pon. Cuma hobi bila aku rasa nak menulis. Teeehheee :D

Bulan ni Disember. Bulan depan.... January of 2012! Terasa macam baru je nak merasa hidup dengan umur 21 tahun. Tak masal nak masuk 22 tahun. Sedey ! Tua nya ! Tua nya ! Level ANDARTU umur berapa ea? Y,Y ...Tetibe keluar iklan CLEAR.... ==" ---->>> 2012 Dunia Berakhir? Bebas kan dari bla bla bla....potpetpotpet.

Kenapa aku rasa macam hyperactive nak menulis blog malam ni? Oh yaa.. kesan semalam minum Redbull-bullleh ! KOT? Hahahaha.. Speak nonsense kau Zaza. Effect melampau sangat kalau nak menipu. HEEEEEE ~~~ Jangan laa percaye..  =P

Now lets talk straight to the point bebeh ! Penat aku menaip sambil kunyah2 chewing gum supaye tak ngantok.. Y,Y































Okey ! Korang kene tipu. Tak de topik dan tak ade isu. Gudnite and sweetdream readers.. <3 <3 (^,^)V

No comments: