Monday, October 31, 2011

Perpisahan Terindah

.Assalammualaikum semua. Tengah belek-belek gambar selame aku kat Segamat sebab nak print out gambar-gambar terpilih, tibe-tibe aku rase nak posting pulak dah.  >.<

Bukan ape, I just want to tell you that, the memories that we gain give a lot of smiles.

Untuk gambar yang pertama, kite mulakan dengan Bismillahirahmanirrahim. 


See.. Awal-awal dah nampak muke senyuman manis kitorang.

Gambar kat atas uh mase mule-mule nak kenal erti assignment, presentation, study group, dan berdikari sendiri. Y,Y 


Orait.. yang ni pulak mase tengah kemaruk dapat dashboard kat bilik.. Semua aku nak tampal. Almaklum tak pernah tinggal kat asrama. Nih baru first time la ni.. Kreatif kan? Hohohohoho | Aku faham perasaan semak tu macam mane. ==" |

Time nak habes Kesatria.Lihat wajah kami .. cantik kan? hahaha | sia-sia pakai Fair n Lovely. Y,Y |



Yang ni mase zaman semester 2.  Untuk pengetahuan korang.. Kitorang ni dikenali sebagai  Geng Kidal. Hahahaha.. | Baru pas balik exam. ^.^ |


Aku tak tau kenape aku buat sign yang macam tu tapi hakikatnye mase ni aku part 3 and aku dah grad kor ! Weee ~~ | Padahal bukan grad part 6. Happy sekejap sebab pukol 5 tak payah nak rush lagi. <_< |

Time dinner DBS. ROCK ! =)

JB : dari kiri aku, Adah and Una. Sweet day lorh. =D

Barang-barang boros bile aku pegi JB. Ape pon tak boleh ! Hahaha.. mase ni habes RM550 je dalam 2 hari. Hehehehehe. =)


Selamat datang ke Air-Com Airlines. Wuuhaaaa. Merasa la jugak nak jadi ahli-ahli lembaga untuk company Kapal Terbang kan.. Hehehehe =P

Bekerja under Celcom mase Part 4. Percaya atau tak? Hahahaha.. Untuk presentation PR je, group aku bertungkus lumus pergi ke Menara Celcom tau.. 

Abang-abang Celcom memang hensem and best woo.. hahahaha.. | ade cite-cite nak ngorat dorang.. ops ! tak boleh dah |

Aku takut ngan Bluebear ni actually. =="


Nice work, effort and presentation ever. =) Dari kiri, Fana, Aku, Yaya | perasan tak aku kurus gile? huhuhu |

Tak lupe my best rumate ever.. Kak Liza (tengah) and Ifah.. Miss you laa.. Y,Y

Model of the year. Ade tugas khas kat Melaka mase nih. | ok tipu.. ni mase trip melaka untuk CCT course Part 5  >_> |



Yummy yummy. ! Aku memang suke kalau ade bab makan.. BEST ! | wink wink ;P |








Ini trip kelas ke Dusun Eco Resort. Sewonok ! Ngee ~ =D





Mase ni dah Part 6.. Awal2 masuk duit je.. aku, Fana and Yaya dah pecut ini Ibukotaraya KL, overnite lepaking tgk B-boy competition, Karok,dan MAKAN ! I LIKE IT ! hihihihi~~~ | Seriously dengan rase bangge aku kate aku GEMOK sangat mase nih. >_< |



Eh eh.. Ni Diva terlebih mane plak ni kan? Hahahaha.. Adik Yaya, Kaka MJ and Aku.. | dah boleh buat mate keatas tangan ke bahu. hihihi @_@ |


Ice blended mari !!!


Eh, Encik Afifi satu kelas marketing ngn aku rupenye.. hahaha ^,^V




Ni semua mase Marketing Day . Having fun this day. Awsome! =)

For this sem, memang aku tak ade picture sangat sebab terlalu bz dan tak sempat nak mintak copy. Sedih kan? Y,Y

Tapi papep pon.. Semua nya having fun selama amik Diploma kat UiTM Segamat nih. 3 tahun babe !!! Fiuhh !!  ^,^V

If ade salah silap mohon maaf ye kawan-kawan . Muah ! Love you alls. XOXOXO

p/s : aku amik mase 3 hari nak buat posting ni sebab mase nak upload gambar serius susah dengan line yang lampi.. T,T

No comments: