Tuesday, October 18, 2011

I'm Changing My Blogspot Link

Assalammualaikum readers..

Mesti korang rase terkejut aku nak tukar link blogspot aku kan? | Buat-buat lah terkejut kalau rase macam tak nak terkejut. Jage hati aku babe walaupun rase macam tak nak je. =="

 Ni semua adalah disebabkan faktor memang saja-saja nak tukar ikut sedap angin badan. Sekali aku kentut memang rase nak berubah terus. Hahahaha.. OK . Itu tak lawak. =="

My new link will be change from http://dalamkesahaku.blogspot.com to http://merpatiputihzaza.blogspot.com

Kenapa merpatiputih?





Hikhik.. entah laa.. Aku suke gile tengok burung merpati nih. Lagi-lagi sebab die jinak. Time-time aku balik sekolah dulu, kat bustand Klang berlambak burung merpati kat depan kedai baju tu. Aku pon ape lagi suke laa gatal-gatal konon aku ni Raja Rimba gila kuasa terus sergah burung-burung merpati tu nak makan. Terbang lintang pukang ! | Gile kerek setakat burung merpati kan? Hahahhaha. . Aku tau tak de kene mengena dengan burung merpati yang jinak ! Saje je.. Lalalalala =P

So.. sempena link baru ni, i've made decsion to delete all my oldest posting. Huuuuuu ~~ maksudnye.. blog aku akan jadi kosong, null and no posting melainkan posting ni.

Dengan adenye link baru ni, aku harap my writing will be improved and more interesting story will be published.| Ceh ceh. Aku punya cerite and impian nampak besar je. Kan kan kan ? Tapi sorry laa.. aku tak ade lah pandai menulis nih. ^,^

Ok lah.. my blog will be in under construction. NEW LOOK soon.. =)



Bye bye. ^^,

1 comment:

Zaza Hermosa said...

ops.. http://merpatiputihzaza.blogspot.com =)